You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Darbu sācis Valsts vides dienesta zvanu centrs

Šonedēļ darbu sācis Valsts vides dienesta (VVD) izveidotais zvanu centrs, kur iedzīvotāji un klienti, zvanot uz tālruni 67 084 200, var ātri un ērti noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem par VVD pakalpojumiem, informēja VVD sabiedrisko attiecību vadītāja Aija Jalinska.

Par vides pārkāpumiem, tāpat kā iepriekš, iedzīvotāji var ziņot arī uz Vides SOS tālruni 26 338 800.

Izveidojot zvanu centru, VVD paaugstinās klientu apkalpošanas līmeni, kā arī sarunas ieraksta funkcija ļaus veikt sarunu analīzi un klienta novērtējums pēc sarunas dos iespēju uzlabot komunikāciju. Zvanu centra lielākie ieguvumi ir ne tikai regulējama zvanu virzība, bet arī kvalitatīva un kvantitatīva zvanu analīze, kas palīdzēs pilnveidot īstenoto komunikāciju, skaidro Jalinska.

Zvanu centra tālrunis darbojas darba dienās no plkst.8.30 līdz plkst.18.

Līdz šim VVD populārākās konsultāciju jomas ir ietvērušas - būvniecības ieceres, atkritumu apsaimniekošanu, piesārņojošās darbības, licences darbam ar jonizējošo starojumu, dabas resursus, pārbaudes rezultātus, zemes dzīles un citas.

VVD atgādina, ka tāpat kā daudzu citu valsts pārvaldes iestāžu mājaslapās, arī VVD ir savs virtuālais asistents - Nora, kas spēj klientus konsultēt par VVD sniegtajiem pakalpojumiem, tajā skaitā atļaujām, licencēm, radiācijas drošību, depozīta sistēmu un citas. Līdzīgi kā VVD Operatīvais koordinācijas centrs, Nora strādā 24/7 režīmā, palīdzot rast atbildes ikvienam vides interesentam, kuram pieejams internets.

Valsts vides dienesta darbinieks. Foto: Edijs Pālens/LETA

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas