Influencera Denisa Jerjomina podkāstā "Bizness bez nosaukuma" viesojās influencere un uzņēmēja Endija Kalniņa, lai dalītos savās zināšanās par tiešsaistes mārketinga rīku nozīmi biznesa attīstībā. Sarunas gaitā Endija cita starpā ieskicēja arī sava atpazīstamā influenceres un zīmola vārda "Kalendy" rašanos.
Sākotnēji Endija savā darbībā izmantoja savu īsto vārdu un uzvārdu – Endija Kalniņa. Tomēr kādā brīdī viņa sajuta nepieciešamību pēc pārmaiņām, it īpaši pēc pieredzes Bali, jogas un meditācijas retrītā, kurā piedalījās arī citas ārvalstu dalībnieces. "Es biju vienīgā no Latvijas," atceras Endija un piebilst, ka ar pārējām meitenēm esot apmainījušās ar "Instagram" "nikiem".
Daudzām meitenēm bija ļoti grūti izrunāt manu vārdu, un es sāku saprast, ka: "Bāc, man ir jāmaina mans "nikneims", jo neviens to nevar normāli izlasīt. Man arī likās, ka tas ir par garu," stāsta Endija.
Pēc retrīta viņa sāka domāt un meklēt jaunu, vieglāk uztveramu un izlasāmu vārdu. Endija norāda, ka galu galā radās doma apvienot uzvārdu "Kalniņa" ar savu vārdu, un beigās sanāca "Kalendy".
Lasi arī!
Endija Kalniņa mīļoto Miku attiecībās cenšas atbalstīt: "Iepriekš viņš tika gremdēts!"
Zīmolu kari? Uzņēmēja Kalendy komentē “Butterfly” pāreju uz “Elyndi”

kalendy/Instagram