You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kādus skaistumkopšanas produktus visbiezāk grozā ieliek Latvijas iedzīvotāji?

Foto: Unsplash

Foto: Unsplash

Visiem plaši zināma un atzīta labsajūtas uzlabošana ir rūpes par sevi, kas ietver arī dažādus skaistumkopšanas paradumus. Katrā vecuma grupā tās ir atšķirīgas - sākot no senioriem, kuri vairāk uzticas tradicionālām pieejām, līdz pat Z paaudzei, kura aizsāk jaunas tendences, kam seko arī citi. Kādus produktus izvēlamies lietot ikdienā ietekmē ne tikai vecums, bet arī pieņemtie skaistuma standarti un dzīvesveids. Gatavojoties "Skaistuma festivālam", "Maxima Latvija" ir apkopojusi datus par iedzīvotāju skaistumkopšanas paradumiem sākot no 18 līdz 55+ gadiem.

Vecuma grupa līdz 24 gadiem: vairāk pievērš uzmanību matu un sejas ādas kopšanai

Sejas ādas kopšanai ir īpaša nozīme vecuma grupai līdz 24 gadiem, jo šajā posmā notiek intensīvs fiziskās attīstības process, kurš pakļauj sejas ādu aknei, pinnēm un nevienmērīgam adās tonim. Par to liecina arī apkopotie uzņēmuma dati - pirktākie produkti ir problemātiskai sejas ādas kopšanai. Ja agrāk bija aktuāla dziļā sejas tīrīšana, tad šobrīd aktuāla ir maigā tīrīšana, lai ādu netraumētu. Jaunieši ādu tīra ar sejas želejām un putām, kas paredzēta vairāk jutīgai ādai. Jauniešu iepirkumu grozos var atrast arī modernus matu kopšanas un veidošanas līdzekļus, kā piemēram sausos šampūnus, matu krēmus, serumus, matu veidošanas želejas un pūderus. Liels pieprasījums ir arī sieviešu depilācijas līdzekļiem un reproduktīvās veselības produktiem.

Vecuma grupa 25-34 gadi: grozā preces sev un visai ģimenei

Lai gan šai paaudzei ir līdzīgas tendences ar vecuma grupu līdz 24 gadiem, šī paaudze biežāk iegādājas skaistumkopšanas un veselības produktus visai ģimenei - higiēnas un kosmētikas komplektus, vitamīnus un uztura bagātinātājus bērniem. Savukārt, sejas ādas tīrīšanai dod priekšroku sejas pieniņam, bet ķermeņa kopšanai izvēlas iepirkuma grozā ielikt vannas piederumus, masāžas eļļas un skrubjus. Īpaši matu kopšanas līdzekļiem, šai vecuma kategorijai ir ļoti līdzīgas tendences kā cilvēkiem līdz 24 gadiem. Šī vecuma grupa lieto profesionālo matu kosmētiku un aktuālie produkti ir arī matu eļļas, krēmi un serumi.

Vecuma grupa 35-44 gadi: visplašākais skaistumkopšanas produktu spektrs

Šīs paaudzes cilvēku iepirkumu grozos var atrast visvairāk un visdažādākās preces skaistumkopšanai, turklāt būtiska loma par labu produkta izvēlei ir to izdevīgums. Iecienītāko produktu vidū ir dažādi komplekti, kā piemēram, ķermeņa, sejas kopšanas, un svētku kosmētikas komplekti. Svarīga ir arī mutes higiēna, jo iepirkumu grozos atrodami zobu diegi, zobu birstes, zobu pastas, mutes skalošanas līdzekļi un, protams, mutes higiēnas komplekti.

Vecuma grupa 45-54 gadi: rūpējās par ķermeņa iedeguma saglabāšanu

Vienlīdz svarīgi šai vecuma grupai ir gan rūpes par matiem, gan rūpes par sejas un ķermeņa ādu. Top produktu virsotnē ierindojās matu krāsošanas līdzekļi, matu lakas, grima noņemšanas līdzekļi un ziepes gabaliņos. Īpaši iepirkumu grozos dominē arī skaistumkopšanas produkti vīriešiem. Īpaši svarīgi šīs vecuma kategorijas iedzīvotājiem ir saglabāt ķermeņa iedegumu, tāpēc pirktākie produkti ir iedeguma un iedeguma saglabāšanas krēmi un pašiedeguma krēmi.

Vecuma grupa 55+: svarīgi ir ekoloģiski skaistumkopšanas līdzekļi

Šie cilvēki tiecas savos iepirkumu grozos pievienot vairāk ekoloģiskus produktus, piemēram, videi draudzīgus matu kopšanas līdzekļus. Lai radītu jauneklīgāku izskatu, iepirkumu grozā ir matu krāsošanas līdzekļi un krāsošanas līdzekļi uzacīm un skropstām. Papildus tam šie cilvēki velta īpašas rūpes roku un pēdu ādai, kā arī iegādājas preces veselībai, piemēram, uztura bagātinājus sirds un asinsvadu sistēmas nostiprināšanai un uztura bagātinātājus locītavām, kauliem, muskuļiem.

""Maxima Latvija" apzināmies ikvienas vecuma grupas daudzveidīgās skaistumkopšanas prioritātes, tāpēc mūsu mērķis ir nodrošinātu plašu un izdevīgu produktu klāstu, lai ikviens iedzīvotājs varētu parūpēties par savām skaistuma un veselības vajadzībām. Pēc apkopoto produktu paradumiem varam secināt, ka sievietēm visiecienītākie ir matu un ķermeņa kopšanas līdzekļi, kā arī personīgās higiēnas līdzekļi. Vīriešiem savukārt aktuāli ir skūšanās līdzekļi, dezodoranti un parfimērija, un arī personīgās higiēnas līdzekļi. "Maxima Latvija" veikala apmeklētājiem jau tagad ir iespēja par īpaši izdevīgām cenām iegādāties savus iemīļotākos skaistumkopšanas produktus, jo līdz 24.aprīlim notiek "Skaistuma Festivāls" visos 170 "Maxima" veikalos Latvijā," stāsta "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.

Foto: Unsplash

Foto: Unsplash

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas