You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Latvijas zīmola "Rocket Bean" kafija atzīta par vienu no labākajām Eiropā

Foto: Publicitātes

Foto: Publicitātes

Mazāk nekā mēneša laikā Latvijas kafijas zīmols “Rocket Bean” iegūst vēl vienu prestižu balvu — šoreiz zeltu piecās kategorijās “Global Coffee Awards” un tiek oficiāli ierindots starp kvalitatīvākajiem specialty (īpašās) kafijas grauzdētājiem Eiropā. Šis ir viens no nozīmīgākajiem un visstingrāk vērtētajiem specialty kafijas konkursiem pasaulē. Uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka šis sasniegums ir nozīmīgs ne tikai pašam zīmolam, bet arī Latvijai, kas arvien pārliecinošāk sevi apliecina pasaules līmenī.

“Global Coffee Awards” norisinās pēc aklas degustācijas principa, un par uzvarētājiem lemj starptautiska žūrija ar pieredzi tādos konkursos kā “Cup of Excellence” un “Best of Panama”. Šis process nodrošina maksimālu objektivitāti, un godalga šajā konkursā tiek uzskatīta par vienu no svarīgākajiem kvalitātes apliecinājumiem nozarē.

“Rocket Bean” šogad izcīnījis zeltu piecās kategorijās:

  • Zelta balva kategorijā “Single Origin – Traditional Processing” par “Magic Pussy” kafiju
  • Zelta balva kategorijā “Blend Coffee” par “Rocket Fuel” kafiju
  • Zelta balva kategorijā “Decaf Coffee” par “Rocket Bean Decaf” kafiju
  • Zelta balva kategorijā “Flat White – Dairy” (labākā tradicionālā piena flat white kafija Eiropā)
  • Zelta balva kategorijā “Flat White – Alternative Milk” (labākā flat white ar alternatīvo pienu)

“Kafijas industrijā “Global Coffee Awards” ir viens no konkursiem, kur kvalitāte ir vissvarīgākais kritērijs,” uzsver “Rocket Bean” zīmola vadītājs Ancis Romanovskis. “Šī godalga mums nozīmē ļoti daudz, jo tā ir bijusi akla degustācija — žūrija nezina kafijas nosaukumu, izcelsmi vai zīmolu. Vienīgais, kas tiek vērtēts, ir garša, kvalitāte un meistarība. Būt labāko vidū Eiropā un pasaulē — tas ir milzīgs pagodinājums gan mūsu komandai, gan Latvijas kafijas nozarei kopumā.”

Konkursa ietvaros “Rocket Bean” kafija saņēmusi vienus no augstākajiem punktu skaitiem visu dalībnieku starpā, ko apliecina arī īpašais tituls “Overall National Winner – Latvia”. Tas nozīmē, ka starp visiem Latvijas dalībniekiem “Rocket Bean” tika novērtēts kā absolūti kvalitatīvākais zīmols.“Piecas zelta medaļas un “National Winner” tituls mums ir ārkārtīgi nozīmīgs. Tas pierāda, ka mūsu radītā kafija kvalitātes ziņā stāv vienā rindā ar pasaules labākajiem ražotājiem un grauzdētājiem,” piebilst zīmola vadītājs.

“Global Coffee Awards” balvas atzīst ne tikai grauzdētāju darbu, bet arī uzsver ilgtspēju, izsekojamību un ciešu sadarbību ar kafijas audzētājiem. Uzņēmuma pārstāvis norāda, ka šāda atzinība ir apliecinājums tam, ka Latvijā var radīt produktu, kas stāv līdzās pasaules specialty kafijas lielvalstu paraugiem. “Šis ir stāsts ne tikai par “Rocket Bean”. Tas ir signāls pasaulei un mums pašiem, ka Latvija var kļūt par spēcīgu spēlētāju globālajā specialty kafijas kartē,” viņš piebilst.

Uzņēmuma jaunākās uzvaras sakrīt ar laiku, kad “Rocket Bean” aktīvi investē kafijas kultūras attīstībā Latvijā. 2025. gadā sākta jaunas grauzdētavas un kafijas kompetences centra izveide, kurā ieguldīti 2,54 miljoni eiro. Tajā plānots organizēt meistarklases, apmācības un degustācijas, lai veicinātu zināšanas un izpratni par kafijas kvalitāti.

“Vienmēr esam ticējuši, ka kvalitatīva, godīgi un rūpīgi radīta kafija ir kultūras sastāvdaļa — tāpat kā laba virtuve, literatūra vai mūzika. Tāpēc mūsu mērķis ir attīstīt ne tikai produktu, bet arī gaumi, zināšanas un cieņu pret kafijas radīšanas procesu,” norāda Romanovskis.

“Rocket Bean” uzvara “Global Coffee Awards” vēlreiz apliecina Latvijas spēju būt starp industrijas labākajiem un stiprina valsts reputāciju kā vietu, kur tiek radīti augstas klases gastronomijas un dzērienu produkti.

Foto: Publicitātes

Foto: Publicitātes

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas