You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Motora diagnostika palīdz atrast īsto vainu neiedarbināmam dzinējam

Viens no iemesliem, kāpēc aukstā laikā “nelec” dīzeļdzinējs ir kvēlsveces, kuras ir beigtas,tām nepienāk strāva, tās silda pārāk īsu laiku vai nesilda nemaz. Tāpat problēmas var būt ar starteri vai arī nekvalitatīvi nomainītu degvielas filtru, kas ļaus caurulēs nonākt gaisam. Benzīna dzinējiem savukārt vājā vieta var būt akumulators, problēmas ar degvielas sistēmu, svečvadi vai sveces. Un, protams, ka pastāv vēl daudz un dažādu iemeslu kāpēc tieši spēkratu nevar iedarbināt.

Nav nepatīkamākas sajūtas kā brīdī, kad kavēšanās nav pieļaujama vai ātri nepieciešamas kaut kur nokļūt, secināt, ka mašīna ir izlēmusi nesadarboties. Protams, no vienas puses, tas tikai apstiprina Mērfija likumu, ka, ja virkne notikumu iet greizi, tas notiks ļaunākajā iespējamajā secībā, bet, labā ziņa, ka no šādās situācijas ir iespējams laicīgi izvairīties.

Tāpēc visefektīvākais risinājums ir nevis pašam mēģināt uzminēt cēloni, bet uzticamā servisā veikt auto diagnostiku ar datoru, kas notiek, pieslēdzot datoru pie automašīnas vadības bloka, kā arī padziļināto diagnostiku. Uz profesionāli aprīkota stenda noderīgi būs pārbaudīt arī gaismas, amortizatorus, bremzes un ritošo daļu, lai, vajadzības gadījumā veicot nepieciešamo remontu, novērstu avārijas situācijas uz ceļa un neapdraudētu ne sevi, ne pārējos satiksmes dalībniekus.

strmotors

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Saturs turpināsies pēc reklāmas