You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Zemo cenu grozs" – tiešām tikai mārketinga triks, nevis reāls atbalsts pircējiem?

Zemo cenu grozs – reāls ietaupījums vai tikai skaļš sauklis?

"Zemo cenu grozs", ko vasaras vasaras sākumā solīja kā instrumentu, lai samazinātu pārtikas pamatproduktu cenas, pēc pirmajiem diviem mēnešiem izskatās vairāk pēc mārketinga trika. Solījumi, ka cenu samazinājums būs līdz 20%, nav apstiprinājušies. Toties parādījušās cenu "viltības", raksta sabiedrisko mediju portāls "lsm.lv".

Pirmās nepieciešamības grozā, kura uzdevums ir atvieglot dzīvi mazturīgajiem, pircēji pamanījuši arī šai kategorijai visai neierastus produktus – lasi, banānus, melones un arbūzus.

Tāpat, izrādā, ka liela daļa no "groza" ir produkti, kurus arī agrāk varēja nopirkt par to pašu cenu – kad bija akcijas.

Ekonomikas ministrs Viktors Valainis (Zaļo un zemnieku savienība), pēc kura iniciatīvas tika parakstīts memorands ar pārtikas mazumtirgotājiem un produktu ražotājiem, sākotnēji publiski solīja, ka drīz cenas samazināsies.

Cenas pagaidām īpaši nav kritušās, taču ministrs joprojām domā, ka tas notiks. Un tieši par 20% un tieši zemo cenu produktu kategorijā, jau augustā norādīja Viktors Valainis.

Foto: Paula Čurkste/LETA

Foto: Paula Čurkste/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas