Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

1188 zvana pakalpojums - kā tas tev var palīdzēt?

1188 zvans ir populārākais un atpazīstamākais uzziņu dienests Latvijā jau daudzus gadus. Lai arī, sākoties digitālajam laikmetam, daudzi informāciju meklē paši interneta resursos un 1188 portālā – tomēr arī zvanītāju joprojām netrūkst. Cilvēciskais kontakts, ātrums, ar kādu 1188 operatori atrod informāciju un sniedz, iespēja izmantot tiešo savienojumu vai saņemt informāciju īsziņas formā – tā ir pievienotā vērtība, ko digitālā vide nespēj pilnībā aizstāt un ir virkne pastāvīgu klientu, kas novērtē šo pakalpojumu un tā sniegtās ērtības.

Lielākā daļa uzziņu jautājumu ir saistīti ar uzņēmumu un pakalpojumu sniedzēju kontaktu meklēšanu. Interneta vidē reizēm ir pieejama pretrunīga informācija, kas traucē ātri noorientēties un atrast aktuālo, sev nepieciešamo, tādēļ zvanītāji izvēlas meklēt 1188 operatoru palīdzību.

Tāpat zvana laikā 1188 operators reizēm strādā kā konsultants, palīdzot cilvēkam saprast, kurš uzņēmums vai iestāde varētu palīdzēt atrisināt radušos problēmu. Piemēram – kur vērsties, ja noticis nelaimes gadījums, ja plīsis ūdensvads, nomiris cilvēks, ja nepieciešama vīza, sasāpējies zobs sestdienas vakarā, automašīnai ritenis nolūzis vai durvis aizkritušas – tās ir situācijas, ar kurām cilvēki nesaskaras ik dienu, tādēļ reizēm pat īsti nezina, pie kā vērsties un kur meklēt palīdzību.

1188 zvanā joprojām ļoti liela nozīme ir aktuālajai satiksmes informācijai un sabiedriskā transporta sarakstiem. Nereti nākas palīdzēt arī klientiem risināt operatīvus jautājumus – atrast konkrētā maršruta pārvadātāju vai kontaktus, informēt par pēkšņām izmaiņām ārkārtas situācijās – kad reisi var aizkavēties, piemēram, ceļu dēļ vai kādas avārijas dēļ u.c.

1188 zvana pakalpojums ir pieejams latviešu un krievu valodās nepārtraukti – 24h diennaktī, 7 dienas nedēļā. Tu vari sazināties ar mūsu operatoriem ikvienā diennakts laikā, lai meklētu sev nepieciešamo palīdzību, padomu un saņemtu informāciju.

1188 tarifi

Protams, ka 1188 zvans, kura apkalpošanā ir iesaistīti gan cilvēki, gan tehnoloģijas, ir maksas pakalpojums. TET tīklā Zvans uz Uzziņu dienestu 1188 maksā - 0.90 €/min (ar PVN). Pirmā minūte tiek tarificēta par pilnām minūtēm. Sākot ar otro minūti saruna tiek tarificēta pa sekundēm. Maksimālā sarunas maksa: 7,11 €. Ja zvanāt no TET tīkla, tad papildus par tiešā savienojuma veikšanu nekāda maksa netiek piemērota un saruna turpināsies pēc jūsu parastā tarifa – saskaņā ar abonenta tarifu plānu. Zvanot no TET tīkla abonentu līnijām, par gaidīšanu rindā nav jāmaksā.

Savukārt, zvanot no mobilo operatoru tīkliem, maksa tiek aprēķināta sākot ar savienojuma brīža pirmo sekundi. Arī saruna pēc tiešā savienojuma veikšanas turpinās par maksu kā zvans uz 1188. Īsziņas, kas tiek nosūtītas pēc klienta lūguma zvana laikā vai pēc tiešā savienojuma, ir bez maksas. Dažādu operatoru noteiktie tarifi zvaniem uz 1188 atšķiras, tādēļ aicinām skatīt tos attiecīgā operatora interneta vietnēs.

Jautājumu vai iebildumu gadījumā par 1188 pakalpojumiem aicinām zvanīt pa bezmaksas tālruni 80001188 vai sūtīt e-pastu: info@1188.lv

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Saturs turpināsies pēc reklāmas