Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

FOTO: Pakalne un Zutis jaunā šovā "The B Team" spodrinās nākamās interneta zvaigznes

Kā kļūt par populāru influenceri? To jaunā pašmāju realitātes šovā “The B Team” centīsies noskaidrot 10 ambiciozi jaunieši, kuru sapnis ir kļūt par ietekmīgiem tiktokeriem. Ielauzties interneta dzīlēs un “atkost” soctīklu algoritmus jauniešiem palīdzēs viena no Latvijā zināmākajām TikTok satura veidotājām Elīna Pakalne ar savu komandu - Kristapu Zuti, Edgaru Bāliņu un citiem.

Šobrīd TikTok mājas kļūst populāras visā pasaulē. Tajās kopā dzīvo vai satiekas vairāki TikTok satura veidotāji, radot arvien jaunu digitālo saturu. Tāpat šādas vietas tiek veidotas tā, lai vienkopus varētu strādāt vairāki influenceri un mājas iemītniekiem būtu pieejams nepieciešamais tehniskais nodrošinājums satura izveidei. Mērķis – sasniegt pēc iespējas plašāku auditoriju un veicināt savu atpazīstamību

Šovs, kuru var skatīties izklaides platformā Tet TV+, solās būt košs, mūsdienīgs, jautrs, ar spilgtām emocijām pilns, īss un kodolīgs, tieši tāds, kā TikTok aplikācija. Neizpaliks ne smiekli un asaras, ne savstarpēji ķīviņi un aizkulišu sarunas vienam par otru. Taču tajā pašā laikā piesaistīs gan gados jaunus skatītājus, gan tādus, kuriem interesē viss jaunais un modernais, jo TikTok šobrīd ir kaut kas tāds, kas liekams ar vienlīdzības zīmi “trendīgs”. 3. novembrī publicētas pirmās divas sērijas, kurās var sekot līdzi dalībnieku atlasei. Savukārt šovs ar sērijām, kurās sāksies reāli uzdevumi un izbalsošana, skatītājiem būs pieejams no 10. novembra.

Jau kādu laiku Elīna Pakalne bija vēlējusies izmēģināt influenceru producenta lomu. Draugu pamudināta, Elīna nolēma izveidot savu TikTok māju, kas arī citiem jauniešiem palīdzētu attīstīt savu darbošanos šinī sociālajā tīklā. Lai tā pilnvērtīgi darbotos, nepieciešami mājas dalībnieki, kuri tika meklēti realitātes šovā “The B Team. TikTok māja”.

No visiem interesentiem, kuri pieteicās startam projektā, tika atlasīti 10 labākie, kas šovā cīnās par iekļūšanu TikTok mājā. Šādu iespēju – turpmāk būt daļai no “The B Team” iegūst 6 jaunieši.

Šovā Elīna ir sagatavojusi jauniešiem izaicinājumus, kuri ir cieši saistīti ar influencera dzīvi, un ar Edgara Bāliņa un Kristapa Zuša palīdzību viņi izvērtēs, kuri seši ir labākie, pārējos pakāpeniski izbalsojot katras epizodes beigās. Dalībniekus sagaida dažādi izaicinājumi, piemēram, TikTok video filmēšana un publiska uzstāšanās, uzdevumi, kas pieprasa iziešanu no savas komforta zonas un baiļu pārvarēšanu. Šova laikā varēs sekot līdzi, kā tā dalībnieki tiek ar to galā un kā konkurences apstākļos veidojas viņu savstarpējā komunikācija, zinot, ka katras epizodes beigās viņiem būs jāizbalso viens no savējiem.

Šova producents – Kristiāns Alhimionoks. Stilists, producenta palīgs – Aleksejs Stepanovs.

Kamēr gaidām jaunā šova pirmizrādi, ieskaties skandalozā boksera Kristapa Zuša dzīves peripetijās - gan to, kā viņš aptinis ap pirkstu kādu netīkamu dūdiņu, gan karstus kadrus no boksa mača, kur cīņas karstumā viņš metas skatītājos.


Realitātes šova "The B Team" atklāšana, Foto: Publicitātes

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas