Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kāds ir inovatīvs iepakojums veiksmīgam preču eksportam?

Lai Latvijā ražotas pārtikas preces spētu veiksmīgi iekarot ārvalstu tirgu ir nepieciešamas trīs lietas – oriģināla ideja, sadarbības partneri un inovatīvs iepakojums. Ja esi ticis galā ar pirmo – atradis recepti produktam, kuru labprāt ikdienā baudītu arī citur dzīvojošie, jāsāk domāt par iepakojumu, kurš ne tikai būs atbilstošs transportēšanai, bet arī vizuāli uzrunājošs. Produkts ar neveiksmīgu, neatbilstošu iepakojumu nespēs gūt lielu popularitāti, lai cik kvalitatīvs un labs tas arī nebūtu;

Kāpēc iepakojuma dizains ir būtisks?

  • Tas ir veids kā izcelties starp konkurentiem, piesaistot pircēja/sadarbības partnera uzmanību;
  • Ar dizainu iespējams radīt nepieciešamo priekšstatu par produktu un kompāniju, kā arī apliecināt, ka ražotājam rūp iepakojuma saturs;
  • Vispareizāk ir sākt produkta iepakojuma izveidi kopā ar dizaineri, lai vizuālais tēls būtu pilnībā unikāls. Dizaineris visprecīzāk varēs izvērtēt kādas krāsas un burtu fonti atbilst konkrētajai mērķauditorijai, kā parādīt produkta stāstu ar grafiskiem līdzekļiem.

Kā izskatās labs iepakojums?

  • Jāsaglabā vienkāršība un atklātība – ja pircējam ir iespēja redzēt, ko tieši viņš pērk, tas rada uzticību.
  • Ja nepieciešama instrukcija, kā produktu pareizi lietot – arī tam jābūt parādītam uz iepakojuma.
  • Jāatceras, ka bilde pasaka vairāk kā 100 vārdi – tā vietā lai tikai rakstītu, piemēram, “no sulīgiem, Latvijas dārzos augušiem, vitamīnu pilniem āboliem” uz iepakojuma būtu nepieciešams arī uzlikt kārdinoša ābola attēlu.

Kādas ir laba iepakojuma īpašības?

  • Tas ir nekaitīgs pārtikas produktam, kurš tajā tiek uzglabāts
  • Viegli atverams un aizverams
  • Ērts lietošanai un transportēšanai
  • Acīmredzami kvalitatīvs
  • Draudzīgs videi
  • Caurredzams - ļauj apskatīt produktu

Kādus produktu iepakojumus piedāvā Aspari?

Aspari speciālisti pastāvīgi seko līdzi jaunumiem un inovācijām pārtikas produktu iepakojumu sfērā jau 13 gadus, tāpēc var piedāvāt inovatīvus produktu iepakojumus, kādi šobrīd pieejami, un spēj atrast pareizo risinājumu jebkurai klienta vajadzībai. Aspari ir pieredzējis uzņēmums un piedāvā saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem oriģinālu un kvalitatīvu iepakojumu gan pārtikai, gan ne pārtikai.

Pieprasītākie iepakojuma veidi ir:

  • Polipropilēna (plastmasas) trauki - augstas kvalitātes polipropilēna trauki paredzēti gan pārtikas, gan nepārtikas preču iepakošanai. Pieejamas dažādas formas: apaļas, ovālas un taisnstūra, kā arī daudzveidīgi trauku tilpumi – no 80 ml līdz pat 2000 ml. Tāpat ir iespējams veikt trauku apdruku pēc klienta iesūtītās skices.
  • Inovatīvi konservu vāki ar caurspīdīgu virsmu - caurspīdīgie konservu vāki ļauj ielūkoties konservu saturā, neatverot iepakojumu, kā arī ļaujot pircējam pārliecināties par produkta kvalitāti. Vel pluss šim iepakojumam ir tāds, ka tas ir ļoti viegli atverams!


pexels.com

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Saturs turpināsies pēc reklāmas