Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Klientu automatizēta apzvanīšana - robotzvans

Uzņēmēji arvien biežāk izskata dažādu ikdienas procesu automatizēšanas iespējas, lai varētu optimizēt izmaksas, vienlaikus saglabājot labu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti. Tiek meklēti un testēti dažādi risinājumi, kas var palīdzēt uzlabot ikdienas darbu un ātrāk un efektīvāk sasniegt savus klientus. Tāpat tiek meklētas iespējas, kā samazināt izmaksas un manuālu darbu vienveidīgos procesos, lai darbinieku kompetences varētu vairāk izmantot tiešām sarežģītāku situāciju risināšanā, kur vajadzīga individuāla pieeja klientam. Piedāvājam uzzināt vairāk par 1188 Robotzvana iespējām – risinājums, ko izmantojam paši un iesakām citiem:

Automatizētais atgādinājums jeb robotzvans ir izdevīgs automātiskas apziņošanas risinājums, kas uz klientu iedarbojas līdzīgi kā parasts tālruņa zvans - ja kāds konkrētā brīdī nevar atbildēt un zvans adresātu nesasniedz – automātiskā apziņošanas sistēma turpina zvanīt atkārtoti pēc kāda laika (piemēram, ik pēc 2 stundām), līdz klients ziņojumu noklausās. Tāpat – tālrunī redzot neatbildētu zvanu, ir iespēja atzvanīt sev vēlamā laikā un noklausīties ziņojumu.

Savukārt uzņēmumam automatizētie apziņošanas risinājumi ļauj ātri sasniegt visus klientus, kā arī momentā iegūt atbildi par to – kuri klienti ir paziņojumu saņēmuši un kuri tomēr nav - tā ir būtiska informācija, lai saprastu, kuriem nepieciešama papildus komunikācija.

Korektas atskaites ļauj pieņemt efektīvus lēmumus, kas ir draudzīgi gan uzņēmumam, gan klientiem – piemēram, nepārsteigties un nesūtīt brīdinājuma vēstules pirms laika, tādējādi radot gan papildus pasta izdevumus uzņēmumam, gan arī nokaitinot dažu klientu, kas rēķina apmaksu, iespējams, nemaz nebija kavējis ļaunprātīgi. Turklāt p recīzi dati ļauj arī apzināties faktorus, kas ietekmē jūsu biznesu un meklēt iespējas tos kontrolēt. Ja Tu nespēj kontrolēt savu komunikāciju ar klientiem un nezini, kā viņi reaģē uz Tavām ziņām – tad iespējams, ka tas ir beigu sākums, īpaši ārkārtas situācijā. Tādēļ noteikti neatliec efektīvu risinājumu meklēšanu!

Kādās situācijās var noderēt automātiskā klientu apziņošana?

Iespēja automatizēt balss ziņojumus ir dažādās jomās – piemēram:

  • Informatīvie zvani
  • Klientu informēšana par akcijām
  • Atgādinājumi par parādiem
  • Lojalitātes zvani un apsveikumi

Tie ir tikai daži no piemēriem. Ja Tev ir regulāra vienveidīga saziņa ar klientiem, tad robotzvana ieviešana ir ļoti izdevīgs ilgtermiņa risinājums – vienreiz ieviests robots zvanīs klientiem un atgādinās par rēķiniem pat vairāku gadu periodā – Tev vairs nevajadzēs ieguldīt tik daudz darba šī procesa nodrošināšanai uzņēmumā.

Ir īstais laiks uzsākt automatizētu klientu apziņošanu

Neatkarīgi no tā, vai Tavs uzņēmums ir vai nav izjutis ekonomiskus sarežģījumus, efektīva komunikācija ar klientiem ir ļoti svarīga jau šodien. Ir nozīmīgi, lai organizācijas būtu tālredzīgas, ne tikai domājot par šī brīža situāciju, bet arī par savas darbības efektivitāti nākotnē.

Jau esam rakstījuši par dažādiem digitāliem risinājumiem un iespējām, par ko būtu jāpadomā katram uzņēmumam - piemēram, efektīvas mājaslapas izstrāde, raksti, video grafikas vai uzņēmuma video izveidošana. Taču, ja pašlaik pārskati sava uzņēmuma iespējas strādāt efektīvi un investēt gudri, samazinot izmaksas un palielinot ieņēmumus, tad noteikti padomā par robotzvanu! Robots ir lielisks 21.gadsimta kolēģis, kas var izdarīt pamata rutīnas darbu, kamēr pārējie darbinieki varēs vairāk laika veltīt individuālai saziņai ar klientiem, kuriem tiešām nepieciešama individuāla pieeja.

Piesakies konsultācijai: 80001188 vai info@1188.lv, mēs Tev pastāstīsim vairāk!