Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Adriana Miglāne apvainota sekotāju uzpirkšanā. Kas par to sakāms pašmāju skaistulei?

Adriana Miglāne. Foto: Instagram

Adriana Miglāne. Foto: Instagram

Šonedēļ “Twitter” burbulī popularitāti izpelnījusies sociālo mediju stratēģe Hiragana Laura, kas, izmantojot visiem pieejamus datu rīkus, izanalizējusi vairāku pašmāju digitālo satura veidotāju, tostarp dziedātājas Adrianas Miglānes, aktivitāti “Instagram”.

Šobrīd Adrianas “Instagram” sekotāju skaits sasniedzis jau 110 tūkstošus, taču stratēģe pamanījusi to, ka, atverot viņas profilu, vispirms redzams brīdinājums ar aizliegumu pārpublicēt dziedātājas saturu bez rakstiskas piekrišanas. “Starp citu, “like” skaits šajā kontā tiek slēpts. Visticamāk tāpēc, ka pēdējo 12 mēnešu laikā vien dažas publikācijas ir saņēmušas vairāk par diviem tūkstošiem “like”. Šādi skaitļi SMM ekspertiem izsaka vairāk nekā Rafaello,” liecina Hiraganas Lauras ieraksts “Twitter”. Viņa secinājusi, ka šāda konta aktivitāte parasti ir influenceriem ar 10-20 tūkstošiem sekotāju. “Miglānes kontam no 110 tūkostšiem aktīvi ir mazāk kā 1/10 daļa,” viņa teic.

Hiraganas mērķis šādai datu analīzei ir cilvēku izpratnes veicināšana par to, cik leģitīmas ir auditorijas un slavenības interneta vidē. “Šis ir īpaši aktuāli uzņēmējiem, kuri vēlas sadarboties ar influenceriem. Pietiek vien ar pēdējo 12 mēnešu rādītājiem, lai noteiktu, cik vērtīgs un leģitīms ir konts.”

Neilgi pēc šī notikuma Adriana Miglāne saņēmusi jautājumu virkni no “Instagram” sekotājām, kuras vēlējušās uzzināt, vai stratēģes teiktais esot taisnība. “Pirmkārt, man būtu ļoti interesanti pašai parunāt ar šo eksperti un nosūtīt savu statistiku, pirms viņa kaut ko spriež. Otrkārt, es “Instagram” esmu kopš 2014. gada. Ja mēs parēķinām, tas ir ļoti, ļoti ilgs laiks, un šis profils man ir bijis vienīgais. Šajā laika posmā esmu piedalījusies “X Faktorā” un, kad aizgāju uz šo šovu, man jau bija 17 tūkstoši sekotāju, kas tajā laikā bija ļoti daudz. Treškārt, es piedalījos “Lietuvos Balsas” un vēl dažādos citos projektos un tā tālāk. Ceturtkārt, man ir “Instagram Reel”, kas sasniedzis 36,6 miljonus skatījumu un no kā man pienāca ļoti daudz sekotāju. Šķiet, ka tie bija 25 tūkstoši. Piektkārt, manu “Instagram Stories” vidējais skatījumu skaits ir 16-23 tūkstoši un, kā jau jūs zināt, tos diemžēl vai, par laimi, nopirkt nevar. Tas ir ļoti labs rādītājs. Publikācijai savukārt tie ir vidēji 50 līdz pat 170 tūkstoši skatījumu,” sevi attaisno Miglāne.

“Man ļoti žēl, ka šī eksperte nesazinājās ar mani, es viņai būtu nosūtījusi pilnīgi visu savu statistiku un ar lielāko prieku to tagad parādu arī jums.” Lai gan Adriana tā arī nav publicējusi “Instagram” datus, bet par tiem virspusēji pastāstījusi, dziedātāja atzīst, ka viņai būtu žēl tērēt naudu sekotāju uzpirkšanai.

https://twitter.com/notgazxel/status/1635810497495801857

Lasi arī:


Adriana Miglāne. Foto: Instagram

Adriana Miglāne. Foto: Instagram

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas