
Foto: Ieva Lūka/LETA
Latvijā vasara ir laiks, kad ēdienkarte kļūst vieglāka un svaigāka. Karstajās dienās iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas atsvaidzinošas maltītes, un viena no populārākajām sezonas izvēlēm ir aukstā zupa.
Ņemot vērā pēdējo nedēļu karstos laika apstākļus un izteikto vēlmi vasaras mēnešos baudīt auksto zupu, būtiski pieaudzis pieprasījums pēc marinētajām bietēm.
Zīmola "Spilva" dati liecina, ka šī gada jūlijā, salīdzinot ar šī gada jūniju, pārdotas vairāk nekā divas reizes vairāk marinēto biešu.
Šie dati attiecināmi tieši uz klasiskajām marinētajām bietēm ar ķimenēm, taču zīmola pārstāvji norāda, ka arī citu veidu marinētās bietes piedzīvo pārdošanas apjomu kāpumu - piemēram, marinētajām bietēm kubiņos pārdošanas apjomi auguši par vairāk nekā 70%.
"Vasaras sākums Latvijā tradicionāli nozīmē auksto zupu sezonu - tas ir ēdiens, kas ir gan garšīgs, gan veselīgs, gan ātri pagatavojams. Marinētās bietes šajā laikā kļūst par patērētāju iecienītu produktu, jo tās būtiski atvieglo maltītes sagatavošanu. Šogad redzam, ka pieprasījums pēc "Spilva" marinētajām bietēm ir būtiski audzis tieši jūlijā, kas vēlreiz apliecina aukstās zupas popularitāti Latvijas iedzīvotāju starpā. Pietam, karstais jūlijs, par spīti lietum, ir bijis īpaši labvēlīgs aukstās zupas sezonai.
Pārdošanas dati liecina, ka patērētāji labprātāk izvēlas tieši klasiskās marinētās bietes ar ķimenēm, kas piedod savu īpašo garšu ēdienam. Tas liecina, ka patērētāji labprāt auksto zupu pagatavo paši, pievienojot savas iecienītākās sastāvdaļas, savukārt jau gatavo aukstās zupas maisījumu izvēlas relatīvi retāk," stāsta Laura Bagātā, "Orkla Latvija" Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja.

Foto: Ieva Lūka/LETA
