Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

“Esi neprecējies? Latvija tevi sauc!” Indiešu tūroperators reklāmā izmanto latviešu sievietes

Foto: Ekrānuzņēmums no "X"

Foto: Ekrānuzņēmums no "X"

Sociālajos tīklos uzmanību izpelnījusies Indijas tūrisma aģentūras “TravelBreed” reklāma par ceļojumiem uz Latviju, kuros galvenais iemesls Rīgai kā galamērķim tiek minētas latviešu sievietes.

Reklāmā, kas cilvēkiem parādījusies kā apmaksāta platformā “Facebook”, angļu valodā rakstīts: “Joprojām esi neprecējies? Latvija tevi sauc! Latvijā ir 1,2 miljoni sieviešu un tikai 800 tūkstoši vīriešu: šeit sievietes drosmīgi sper pirmo soli un bildina! Sieviešu ir vairāk nekā vīriešu, viņām nav aizspriedumu un viņas izsaka bildinājumu pirmās!”


Aplūkojot šīs tūrisma aģentūras mājaslapu, nav iespējams atrast jebkādu informāciju par piedāvātajiem ceļojumiem uz Latviju – tie aprobežojas ar vietējiem ceļojumiem Indijas robežās, vai arī ceļojumiem uz Taizemi, Bali vai Turciju.

Tāpat arī aģentūras “Facebook” profilā, kas publicēja šo maksas reklāmu, nav atrodami ieraksti par ceļojumiem uz Latviju. Domājams, ka šāds ieraksts izveidots tikai un vienīgi kā reklāma ar mērķi piesaistīt vīriešus izmantot aģentūras pakalpojumus.

Foto: Ekrānuzņēmums no "X"

Foto: Ekrānuzņēmums no "X"

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas