Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Fakti, kas liecina, ka vīrietis vēl itin nemaz nav gatavs ģimenes pieaugumam

Vīrietis. Foto:Daniel Xavier, Pexels.com

Vīrietis. Foto:Daniel Xavier, Pexels.com

Vīrieši ir dažādi un , protams, ka arī attiecību un ģimeņu formas atšķiras. Atšķiras arī vēlmes pēc ģimenes pieauguma. Ja kādam vīrietim dzimtas turpināšana būs viens no svarīgākajiem dzīves uzdevumiem, kāds cits kritīs panikā no domas vien, ka viņam var nākties noņemties ar brēcošu mazuli. Protams, ir vīrieši, kas tikai pēc bērna dzimšanas saprot, ka bērns – tas tiešām ir lieliski. Bet uz to vien paļauties nevajadzētu un būtu jāļauj, lai vīrietis šādam lēmumam nobriest pats.

Kas liecina par to, ka vīrietis nav gatavs ģimenes pieaugumam:

- Viņa sapņu mājoklis ir stilīgs studio tipa dzīvoklis pilsētas centrā.

- Viņš ir vairākkārtīgi teicis, ka viņam nav vēlmes pēc bērniem. Tāpat vien šādas frāzes parasti netiek izteiktas.

- Viņš vairākkārt ir atteicies kļūt pat par krustēvu.

- Viņam nepatīk apmeklēt ballītes, kurās potenciāli varētu būt vairāk kā viens mazs bērns.

- Viņš nevēlās mājdzīvniekus, jo tie prasa uzņemties atbildību.

- Viņš uzskata, ka draugi, kuriem ir bērni, ir palikuši dīvaini.

- Viņam nepatīk skatīties savus bērnības albumus.

- Viņš pastiprināti rūpīgi, pat paranoiski rūpīgi seko līdzi kontracepcijas jautājumiem.

- Viņš paliek dusmīgs, ja kāds viņai pajautā par plāniem saistībā ar ģimenes pieaugumus.

Interesanti:

Kur 21. gadsimtā ir vīrieša – aizstāvja, tēva, vīra loma un vieta?

Ko nozīmē būt zem sievas tupeles - stāsta vīrieši

Ko vīrieši patiesībā sagaida no savām sievietēm

10 iemesli, kāpēc vīrieši negrib precēties


Vīrietis. Foto:Daniel Xavier, Pexels.com

Vīrietis. Foto:Daniel Xavier, Pexels.com

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas