
Foto: Reuters/Scanpix
Sestdien, 14. jūnijā, Rīgas centrā, Brīvības un Raiņa bulvāra krustojumā, durvis vēra Latvijā pirmais plaši zināmā Ķīnas ātrās modes mazumtirgotāja "Shein" veikals – "Shein Club". Telpās, kur vēl nesen atradās dāvanu veikals "Elkor Gift Shop", tagad mājvietu radis pasaulē populārais zīmols.
"Shein" ir starptautisks tiešsaistes ātrās modes mazumtirgotājs, kas īpaši iecienīts Z paaudzes vidū. Uzņēmums, kura vērtība tiek lēsta no 30 līdz 100 miljardiem eiro, pazīstams ar savu biznesa modeli, kas balstās uz iespējami lētu, taču vizuāli pievilcīgu preču tirdzniecību.
Lai gan "Shein" galvenokārt darbojas tiešsaistē, fiziskie veikali, tostarp īslaicīgi pop-up veikali, ir sastopami dažādās pasaules pilsētās. Latvijas SIA "Shein Club" patiesie labuma guvēji ir Jānis Muižnieks un Kaspars Tērauds, kuriem pieder arī uzņēmums SIA "Best Brands", kas pazīstams ar zīmolu "Četras zoles".
Lasi arī!
FOTO: Citroni uz kleitas, tomāti uz svārkiem – un tu esi trendā!
Grib ieviest papildus apstrādes samaksu par sūtījumiem no tādām vietnēm kā "Shein" un "Temu"
Sāks izmeklēšanu pret "Shein" par iespējamiem patērētāju tiesību aizsardzības noteikumu pārkāpumiem

Foto: Reuters/Scanpix