Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ko darīt, kad elektroauto baterijai pienāk tās mūža gals?

Latvija neplāno elektroauto bateriju pārstrādes rūpnīcas celšanu; ko iesākt ar nolietotajām baterijām?

Tad, kad elektroauto masveidā sāks plīst jeb kad beigsies baterijas garantija un tā kapacitāte būs kā trīs gadus palietotiem “iPhone” telefoniem, vai zini, kur vērsties ar savu auto bateriju? To devās noskaidrot raidījums “360TV ZIŅneši”.

Elektroauto uzlādes staciju uzņēmuma “Eleport Latvija” vadītājs Kārlis Mendziņš stāsta: “Ir jāvēršas pie oficiālā izplatītāja, kas ir dīlera centrs vai servisa centrs. Tur viņi konstatē, kā jā, akumulators nav lietojams priekšā tā paredzētā mērķa. Viņi pieņems pretī bateriju bez maksas.”

Taču, kā rīkoties gadījumā, ja auto iegādāts no citas personas, nevis salona?

“Tur nav nekāda starpība. Tā ir Eiropas Savienības direkcija, ka ir jābūt aprites ciklam visam iestrādātam iekšā. Attiecīgi, auto ražotājam ir jau šis process paredzēts, ka dzīves cikla beigās viņi paņem [auto bateriju] atpakaļ. Kāpēc viņiem tas ir aktuāli, tamdēļ, ka tie ir derīgi materiāli ko izmantot jaunās baterijās.”

Vairāk par elektroauto nākotni Latvijā skaties sižetā.

Ar rūpēm par sabiedrību raidījums "360TV ZIŅneši" katru darbadienas vakaru kanālā 360TV plkst.18.55!

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas