Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Mums tas jau apnicis!" "Netflix" darbinieki par Meganas Mārklas zīmola problemātisko startu

meghan.markle.official/Instagram

meghan.markle.official/Instagram

Saseksas hercogienes Meganas Mārklas ilgi gaidītā jaunā dzīvesstila zīmola "As Ever" tirdzniecība ir sākusies, taču ambiciozā atklāšana jau no paša sākuma saskaras ar nopietnām aizkulišu problēmām un publiskām neveiksmēm. Kāds anonīms avots "Daily Mail" atklājis, ka "Netflix" darbinieki, kas cieši sadarbojas ar Meganu pie projekta, jau esot "pārguruši" un dēvē zīmola palaišanu par "loģistikas murgu".

Neiepriecinošās noskaņas darbinieku vidū tiek skaidrotas ar vairākiem faktoriem. Pirmkārt, pēdējā brīža lēmums mainīt zīmola nosaukumu no sākotnējā "American Riviera Orchard" radījis ievērojamas loģistikas problēmas.

Otrkārt, pastāv liela neskaidrība un pat bažas par to, cik liels pieprasījums būs pēc Meganas produktiem – iekšēji komanda nespēj noteikt, kādi būs pārdošanas apjomi, ja tādi vispār būs ievērojami.

Turklāt darbiniekiem pat nācies parakstīt neizpaušanas līgumus, lai saglabātu noslēpumā faktu, kur tiek ražotas zīmola preces, tostarp "augļu smēriņi".

Zīmols "As Ever" piedāvā plašu dzīvesstila preču klāstu, tostarp rūpnīcā ražotu ievārījumu (kura cena svārstās no 12 līdz 15 ASV dolāriem par burciņu), medu, zāļu tēju maisījumus un gatavo pankūku maisījumu. "Netflix", kas ir Meganas biznesa partneris šajā projektā, vēlāk šogad plāno sākt pārdot "As Ever" preces divos lielos Amerikas iepirkšanās centros.

Lai nodrošinātu veiksmīgu startu un radītu pozitīvu rezonansi, "Saseksas komanda" ( "Team Sussex") plāno piesaistīt virkni slavenību un satura veidotāju, lai tie publicētu "labām atsauksmēm" pilnus ierakstus sociālajos medijos, tādējādi "pārpludinot" tiešsaistes vidi ar zīmola produktiem.

Tomēr jau pirmajā solī zīmola atklāšana piedzīvoja publisku neveiksmi, kas izsauca plašu kritiku un izbrīnu. Meganas jaunumu vēstulē, kurā tika paziņots par kolekcijas izlaišanu, saite uz zīmola "Instagram" kontu saturēja acīmredzamu drukas kļūdu (@aseveroffical vietā pareizā bija @aseverofficial).

Fani nekavējoties pamanīja šo kļūdu, un tā izraisīja komentārus par uzmanības trūkumu pret detaļām, īpaši ņemot vērā iepriekšējos avotu apgalvojumus par Meganas "dīvaino uzmanību pret detaļām". Sociālo mediju lietotāji pauda neizpratni par lielo burtu lietojumu un fontu izvēli, apšaubot zīmola nopietnību.

Megana pati savā vēstulē skaidro zīmola filozofiju, sakot, ka vēlas "ikdienišķo pārvērst par izcilu" un "atdarināt Montesito burvību veidā, ko var radīt mājās".

Viņa stāsta par produktu personīgo nozīmi – piemēram, pankūku maisījums atgādina ceļošanu ar mugursomu pa Franciju studentu gados, bet aveņu ievārījuma burciņas var izmantot kā "laika kapsulu", lai paslēptu mīlestības zīmītes vai citas dārglietas, vai vienkārši kā vāzes vai pildspalvu turētājus.

Šo ievārījumu, toreiz vēl zem nosaukuma "American Riviera Orchard", viņa pagājušajā gadā prezentēja šauram slavenību lokam.

Zīmola ceļš līdz atklāšanai nav bijis viegls. Papildus nosaukuma maiņas problēmām sakarā ar preču zīmju jautājumiem un neērtajām nosaukuma sakritībām ar citiem biznesiem, arī Meganas "Netflix" pavāršovs "Ar mīlestību, Megana" ("With Love, Meghan") tika pārcelts no janvāra uz martu postošo meža ugunsgrēku dēļ Losandželosā.

Neraugoties uz visām grūtībām un iekšējo skepsi, Megana savā noslēguma vēstījumā aicina sekotājus uzdrīkstēties un atcerēties savu vērtību, radošumu un prieku, sakot: "Jūs esat jūs – kā vienmēr (As ever), un uz visiem laikiem." Viņa cer, ka viņas smagi strādātais zīmols iedvesmos citus padarīt ikdienu izcilu vieglā, bet jēgpilnā veidā.

Lasi arī!

Megana Mārkla atklājusi savas dzīves lielāko traģēdiju

Princis Harijs tiesā cīnās par savu drošību Lielbritānijā

meghan.markle.official/Instagram

meghan.markle.official/Instagram

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas