Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Pārdošana nerit kā cerēts? Kāpēc telemārketinga pakalpojumi ir uzņēmuma slepenais ierocis?

Foto: Canva.com

Foto: Canva.com

Mūsdienu uzņēmējdarbībā ar kvalitatīvu produktu vai pakalpojumu vairs nepietiek, un šodienas piesātinātajā tirgū pat vislabākajam produktam ir jāatrod ceļš līdz klienta sirdij. Kā to izdarīt? Viens no iespējamajiem risinājumiem ir telemārketings. Šajā rakstā uzzini, kādus pakalpojumus piedāvā Latvijas vadošais telemārketinga uzņēmums “Telemarket” un kāpēc tieši viņi var kļūt par tava uzņēmuma slepeno ieroci!

Gudra un personīga telemārketinga pieeja ir pārdošanas veiksmes atslēga!

Zinām, ka daudziem šis vārds “telemārketings” liek paslēpties zem segas vai uzreiz teikt “nē, paldies”, bet, gudri un pareizi izmantots, šis rīks var kļūt par uzņēmuma pārdošanas dzinējspēku. Mūsdienīgs telemārketings vairs nav nekādi “aukstie zvani”. Tas ir stratēģiski izstrādāts process, kas balstīts uz datiem, personīgu pieeju, empātisku komunikāciju un īstu sarunu ar cilvēku, lai palīdzētu uzņēmumiem sasniegt mērķauditoriju bez liekiem starpniekiem un ar tūlītēju atgriezenisko saiti.

Aktīva pārdošana un jaunu klientu meklēšana

Teju katrs uzņēmuma vadītājs, kurš aktīvi pārdod savas preces un pakalpojumus, ir saskāries ar problēmjautājumu – Kā virzīt pārdošanas komandas darbību tā, lai tā būtu efektīva, bet patērētais laiks un nauda nestu maksimālu labumu? Ja pārdošanas komanda ir noslogota, resursu var nepietikt, un potenciālie klienti tā arī paliek neaizsniegti. Profesionāli telemārketinga ārpakalpojumi var atvieglot uzņēmuma darbu un palīdzēt sasniegt labākus konversijas rezultātus. “Telemarket” komanda lieliski pārzina pārdošanas nianses un spēj pielāgot sarunu toni dažādām nozarēm un auditorijām. Šāds pakalpojums uzņēmumam ļauj saglabāt fokusu uz produkta vai pakalpojuma attīstību, kamēr zvanu veikšana tiek uzticēta speciālistiem. Tā kā biznesa klientiem svarīgi ir rezultāti, uzņēmuma sniegumu ir viegli nomērīt, aplūkojot veikto zvanu skaitu, sarunu un noslēgto darījumu procentuālo attiecību.

Vai tas ir viss? Nē!

Bez aktīvas preču un pakalpojumu pārdošanas “Telemarket” piedāvā arī uzņēmuma klientu apkalpošanas un mārketinga kampaņu atbalsta pakalpojumus, tādējādi atbrīvojot uzņēmuma pārdošanas nodaļu vai biroja vadītāju no laikietilpīgas un pastāvīgas saskarsmes ar klientiem. “Telemarket” komanda atbild uz klientu tālruņa zvaniem, ieraksta sarunas un pārsūta informāciju vēlamajā veidā. Uzņēmums sniedz arī iespēju ātri nodot informāciju izvēlētajam klientam bez starpniekiem, piemēram, apzinot visus ielūgumus vai tiešos pasta sūtījumus saņēmušos klientus, novērtējot situāciju, nododot visu nepieciešamo informāciju un, ja nepieciešams, uzdodot svarīgus kontroljautājumus.

Iespēja testēt idejas un veikt aptaujas!

Profesionālu pētījumu aģentūru izmantošana klientu aptaujām ir dārgs prieks. Tāpēc “Telemarket” piedāvā arī pētījumu un aptauju tehnisku realizāciju, kas ļauj ātrāk testēt jaunas idejas tirgū, uzklausīt klientu atsauksmes un precīzāk pielāgot piedāvājumu, pamatojoties uz sarunu laikā iegūto informāciju. Tā ir iespēja izprast savu klientu vai plašāku mērķa grupu un uzzināt viņu viedokli par jaunu vai sortimentā esošu preci vai pakalpojumu, vienlaikus atbrīvojot uzņēmuma komandu no darbietilpīgā ikdienas apzvanīšanas darba. Šādi iegūta informācija palīdz izprast klientu attieksmi un viņu potenciālo gatavību pirkt konkrēto preci vai pakalpojumu.

Klientu datu bāzes sakārtošana un papildināšana

Klientu datu bāzes uzturēšana prasa laiku un uzmanību. Ja informācija tajā nav aktuāla, piemēram, mainījušās adreses vai kontakti vairs nav derīgi, bāze zaudē savu vērtību. Lai dati būtu noderīgi un atspoguļotu reālo situāciju, tie laiku pa laikam ir jāpārskata un jāprecizē. “Telemarket” piedāvā palīdzēt sakārtot šo procesu, pārbaudot esošo informāciju un to papildinot, ja nepieciešams.

Ja sociālie tīkli, reklāmas baneri un padomi no garām ejošiem “ekspertiem” nenes cerēto rezultātu, varbūt laiks pievērsties praktiskam, mūsdienīgam un pārbaudītam risinājumam telefonsarunai. Jo, galu galā, saruna joprojām ir viens no labākajiem veidiem, kā nodot un saņemt informāciju.


Foto: Canva.com

Foto: Canva.com

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas