Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Populārajā "Vogue" žurnālā pirmo reizi izmantotas mākslīgā intelekta radītas modeles

Modes zīmols “Guess” ir izraisījis plašu rezonansi pēc tam, kad tā jaunākajā reklāmas kampaņā, kas publicēta “Vogue” augusta drukātajā izdevumā, tika izmantots mākslīgais intelekts. Divu lappušu reklāma žurnālā parāda blondu modeli ar viļņainiem matiem dažādās pozās un apģērbos, taču šīs vizualizācijas nav reāli attēli – tās radītas ar mākslīgā intelekta palīdzību, sadarbojoties ar AI mārketinga aģentūru “Seraphinne Vallora”.

Vienā attēlā redzams, kā modele sēž pie kafejnīcas galdiņa, rokās tur kafijas tasi un mugurā tai ir zils kombinzons ar ziedu mežģīnēm, kā arī “Guess” zīmola zelta pulkstenis un kaklarota. Otrā reklāmas fotogrāfijā viņa pozē melnbaltā kleitā ar zigzaga rakstu un saskaņotu somiņu, stāvot pie veikala skatlogiem. Sīkajā drukā norādīts, ka kampaņu radījusi “Seraphinne Vallora on AI”.


“Seraphinne Vallora”, kuru dibinājušas londonietes Valentīna un Andreja, specializējas redakcionāla līmeņa MI kampaņu izstrādē. Uzņēmums savā mājaslapā norāda, ka mērķis ir nodrošināt efektīvu, izmaksu ziņā izdevīgu un viegli pieejamu risinājumu zīmoliem, kuri vēlas veidot vizuāli iespaidīgu reklāmu bez ceļošanas un sarežģītas organizācijas.

Lai arī reklāma tika publicēta kā apmaksāts saturs, nevis “Vogue” redakcijas materiāls, daudzi sociālo tīklu lietotāji pamanīja tās izcelsmi un asi kritizēja zīmola izvēli. Daļa lietotāju platformā “X” pauda satraukumu par to, ka MI ietekmē arī modes industriju, uzsverot, ka tas veicina “neīstu un nesasniedzamu skaistuma standartu”. Citi, savukārt, saskatīja tajā efektivitāti un nākotnes potenciālu.

Šī reklāma parādās tikai gadu pēc tam, kad “OpenAI” noslēdza partnerību ar “Condé Nast”, kas izdod žurnālu “Vogue”. Šis vairāku gadu līgums paredz, ka “ChatGPT” un “SearchGPT” varēs saviem lietotājiem parādīt saturu no “Vogue”, “GQ” un citiem izdevumiem, tā vēl vairāk integrējot MI modes un mediju nozarēs.

Foto: Žurnāls "Vogue"

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas