Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Straumēšanas platformas lieto 45% Latvijas iedzīvotāju

Foto: "Unsplash"

Foto: "Unsplash"

Straumēšanas platformas lieto gandrīz puse jeb 45% Latvijas iedzīvotāju, liecina Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pasūtītais pētījums "Latvijas iedzīvotāju prasmes un ieradumi lietot tehnoloģijas mediju pakalpojumu saņemšanai".

Visbiežāk tie ir jaunieši vecumā līdz 25 gadiem, kā arī finansiāli nodrošinātākie iedzīvotāji.

Video pakalpojumus pēc pieprasījuma, piemēram, platformas "Netflix", "Go3", "AppleTV", "Hulu","Tet+", kas nodrošina piekļuvi pēc pieprasījuma dažādiem raidījumiem, tostarp filmām, televīzijas šoviem un oriģinālsaturam, vispār lieto 40%, vismaz reizi nedēļā - 27%, katru vai gandrīz katru dienu - 16% respondentu.

Pētījums atklāj tendenci - jo gados jaunāki, ar augstāku izglītības līmeni un finansiāli nodrošinātāki ir respondenti, jo lielāks ir to aptaujas dalībnieku skaits, kuri izmanto video straumēšanas pakalpojumus pēc pieprasījuma. Salīdzinoši biežāk tos izmanto arī latvieši, strādājošie un Rīgas iedzīvotāji.

Mūzikas straumēšanas pakalpojumus, piemēram, tādas platformas kā "Spotify", "Apple Music" un "Pandora", kuras piedāvā piekļuvi plašai mūzikas bibliotēkai, vispār lieto 36% aptaujāto, vismaz reizi nedēļā - 23%, katru vai gandrīz katru dienu - 16% Latvijas iedzīvotāju.

Arī mūzikas straumēšanas pakalpojumus biežāk lieto gados jaunākie, finansiāli nodrošinātākie respondenti, ar augstāko izglītību, Rīgas iedzīvotāji, liecina pētījums.

Pētījumā tika aptaujāti 1548 Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 15 gadiem. Sabiedrības aptauja norisinājās no 2024.gada oktobrim līdz novembrim. Pētījumu veica SIA "Latvijas fakti".

Foto: "Unsplash"

Foto: "Unsplash"

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas