Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tiešsaistes modes veikals "Asos" sāk bloķēt klientus par biežu preču atgriešanu

Foto: Reuters/Scanpix

Foto: Reuters/Scanpix

Tiešsaistes modes veikals "Asos" ir uzsācis bloķēt klientu kontus par "godīgas lietošanas politikas" pārkāpumiem, proti, pārāk biežu preču atgriešanu. Šis lēmums seko "Asos" pagājušā gada ieviestajai 3,95 mārciņu atgriešanas maksai pasūtījumiem zem 40 mārciņām. Uzņēmums norāda, ka šāda rīcība ir nepieciešama, lai saglabātu bezmaksas atgriešanas iespēju lielākajai daļai klientu, zino britu medijs "BBC".

"Asos" "godīgas lietošanas politika" paredz kontu slēgšanu neparastas vai aizdomīgas rīcības gadījumā, piemēram, valkātu preču atgriešanā. Lai gan brīdinājumi izskanēja jau 2019. gadā, stingrāka piemērošana sākusies tikai pēdējās nedēļās.

Kā piemērs minēta Lūsijas Britnellas konta slēgšana, kura regulāri pasūtīja preces vairākos izmēros dēļ "Asos" neprognozējamās izmēru sistēmas.

Daudzi klienti pauž neapmierinātību un kritizē uzņēmumu par pārspīlētu reakciju, uzsverot grūtības saņemt skaidrojumus. Nozares eksperti atzīst, ka augstās atgriešanas izmaksas ir e-komercijas izaicinājums, taču kontu slēgšana tiek uzskatīta par radikālu soli.

"Asos" skaidro, ka šādi pasākumi aizsargā uzņēmuma ilgtspējību un novērš sistēmas ļaunprātīgu izmantošanu. Sabiedrībā izskan aicinājumi pārskatīt politiku, īpaši attiecībā uz klientiem ar īpašām vajadzībām.

Lasi arī!

Viltus "Shein" veikals Rīgā? Izrādās tam nav nekādas saistības ar labi zināmo uzņēmumu

Ķīnas ātrās modes gigants "Shein" ver durvis Rīgā ar "Shein Club" veikalu


Foto: Reuters/Scanpix

Foto: Reuters/Scanpix

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas