Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Vāc parakstus par iespēju atteikties no reklāmas materiāliem pastkastītēs

Foto: Evija Trifanova/LETA

Foto: Evija Trifanova/LETA

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par iespēju atteikties no reklāmas materiāliem pastkastītēs.

Kā iniciatīvas pārstāvis norādīts Arkādijs Dementjevs. Viņš vēlas panākt iespēju atteikties no mazumtirdzniecības kompāniju drukātās reklāmas (bukletiem, katalogiem, akcijas preču lapām u.c.) pastkastītēs.

"Katru nedēļu atveram savu pastkasti un atrodam milzīgu kaudzi mums nevajadzīgu drukāto reklāmu. To ir tik daudz, ka ir risks šai drazā nepamanīt kādu tiešām svarīgu vēstuli un izmest to atkritumos kopā ar visu pārējo," situāciju raksturo idejas autors.

Iniciatīvā pausts aicinājums noteikt par pienākumu Latvijas lielākajiem mazumtirgotājiem, piemēram, "Lidl", "Maxima", "Rimi", "Mego", "Ksenukai", bet ne tikai, savās tīmekļa vietnēs pievienot funkcionalitāti, kas ļauj klientiem konkrētās adresēs atteikties no drukātiem reklāmas materiāliem. Tālākais būtu jau mazumtirgotāju un tos apkalpojošo reklāmas kompāniju un darbinieku ziņā - kā izsekot, kuru adrešu pastkastītēs reklāmas materiālus mest ir aizliegts.

Dementjevs arī rosina paredzēt, ka, ja tas netiks ievērots, tad līdz ar jauno regulējumu klientam būtu pamatojums vērsties ar sūdzību, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

No šāda regulējuma ieguvēji būs iedzīvotāji, kuriem ir apnicis nemitīgi saņemt nekam nederīgu drukātu materiālu blāķi, uzskata iniciatīvas autors, vēršot uzmanību uz šāda apjoma materiālu negatīvu ietekmi uz vidi.

Foto: Evija Trifanova/LETA

Foto: Evija Trifanova/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas