Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Veiksmīga biznesa noslēpums – funkcionāla, uz pārdošanu vērsta mājaslapa

Foto: "Brandsite" SIA

Foto: "Brandsite" SIA

Uzņēmuma mājaslapa vairs nav tikai informācijas stends, bet gan vadošais pārdevējs, zīmola stāstnieks un uzticams partneris, kas biznesa labā strādā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Tomēr daudzi uzņēmumi joprojām saskaras ar problēmu – to mājaslapas nespēj nodrošināt gaidīto atdevi.

Kāpēc? Jo dizains ir novecojis, vietne izskatās neprofesionāli un tai trūkst skaidras stratēģijas. Laiki mainās, un, lai bizness augtu un attīstītos, bez funkcionālas mājaslapas neiztikt. Šajā rakstā aplūkosim, kā profesionāla mājaslapas izstrāde var kļūt par jūsu uzņēmuma panākumu atslēgu!

Viss sākas ar pārdomātu stratēģiju

Veiksmīga mājaslapa sākas ar stratēģisku mērķu definēšanu. Pirms ķerties klāt dizaina vai programmēšanas darbiem, ir jāatbild uz būtiskiem jautājumiem: kāda ir mājaslapas galvenā funkcija? Vai tā ir domāta, lai iegūtu jaunus potenciālos klientus, palielinātu pārdošanas apjomus, uzlabotu klientu apkalpošanu vai nostiprinātu zīmola tēlu? Šeit ļoti nozīmīgu lomu spēlē UX/UI audits – tas palīdz identificēt esošās mājaslapas trūkumus, kas traucē sasniegt uzņēmuma mērķus.

Pēc audita veikšanas var izveidot skaidru stratēģiju, kas nosaka, kādus mērķus vēlams sasniegt un kādus rīkus tam izmantot. Šāda stratēģiska pieeja nodrošina, ka katrs elements, sākot ar dizainu un beidzot ar saturu, ir vērsts uz konkrētu rīcību, piemēram, aicinājumu uz tikšanos, preces iegādi vai lietotāja reģistrāciju.

Būtisku lomu spēlē mājaslapas dizaina izveide un lietojamība

Mājaslapas dizains vairs nav tikai estētisks aspekts. Tā ir komunikācijas forma, kas tiešā veidā ietekmē apmeklētāju uzvedību. Mājaslapas lietojamība un dizains iet roku rokā, lai radītu intuitīvu un patīkamu pieredzi, tāpēc mājaslapas dizaina izveide jāīsteno mērķtiecīgi. Katram elementam – pogai, tonim, attēlam un teksta fontam – ir jābūt izvēlētam ar konkrētu mērķi.

Piemēram, skaidrs un pamanāms aicinājums uz darbību (Call to Action jeb CTA) var ievērojami palielināt konversijas rādītājus. Savukārt vienots vizuālais stils un harmonisks krāsu salikums liecina par zīmola profesionalitāti un palīdz nostiprināt tā atpazīstamību.

Mājaslapā nepieciešams funkcionāls saturs, kas pārliecina

Pārdomāta mājaslapas izveide ietver arī funkcionālu saturu, kas atbild uz potenciālā klienta jautājumiem un pārliecina viņu par sadarbības vērtību. Vēlams pievienot biežāk uzdoto jautājumu jeb BUJ sadaļu, kas palīdz kliedēt apmeklētāju šaubas un mazina laiku, kas nepieciešams, lai sazinātos ar klientu apkalpošanas servisu.

Turpretī kvalitatīvi video un fotogrāfijas par uzņēmuma darbību, tā vēsturi un produktiem palīdzēs nodot zīmola stāstu un veidot uzticību. Tieši mājaslapas stāsts ir tas, kas notur esošos un piesaista jaunus klientus.

No A līdz Z jeb pilns risinājums jūsu biznesam – Brandsite piedāvājumā

Novecojis dizains, slikta mājaslapas lietojamība un stratēģijas trūkums var būt iemesls, kāpēc jūsu bizness zaudē potenciālos un arī esošos klientus. Savukārt, ja mājaslapas izstrāde tiek uzticēta zinošiem profesionāļiem, kuri piedāvā pilnu pakalpojumu klāstu, sākot ar auditu un stratēģiju, turpinot ar dizainu un programmēšanu, un beidzot ar satura radīšanu, tiek radīta visaptveroša un efektīva platforma. Šī holistiskā pieeja ļauj uzņēmumam tikt pamanītam un atpazīstamam, nodot savu stāstu, piesaistīt jaunus apmeklētājus un atgriezt iepriekšējos klientus, saka profesionālu mājaslapu un internetveikalu izstrādes uzņēmuma Brandsite SIA vadītāja, Kristīne Pudāne.

Foto: "Brandsite" SIA

Foto: "Brandsite" SIA

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas