
Foto: Pexels
Nacionālā veselības dienesta (NVD) Klientu apkalpošanas centrs 2024. gadā visbiežāk saņēmis jautājumus no iedzīvotājiem par to, kur un kā saņemt valsts apmaksātus veselības aprūpes pakalpojumus, liecina dienesta publiskais pārskats.
Iedzīvotāju interese visbiežāk bijusi saistīta ar ģimenes ārsta izvēli atbilstoši dzīvesvietai, valsts apmaksātu operāciju veikšanas kārtību, kompensējamo medikamentu pieejamību, kā arī līdzdalību vēža savlaicīgas atklāšanas programmās.
Bieži tika uzdoti jautājumi arī par Eiropas veselības apdrošināšanas kartes (EVAK) saņemšanas nosacījumiem un darbību citās Eiropas Savienības valstīs.
NVD informē, ka 2024. gadā Klientu apkalpošanas centrā sniegtas 66 063 telefoniskas konsultācijas un atbildēts uz 12 229 iedzīvotāju e-pastiem.
Tāpat dienesta mājaslapā publicētas 56 aktuālās ziņas, un atbildēts uz aptuveni 376 mediju pārstāvju jautājumiem.
NVD Klientu apkalpošanas centrs darbojas arī kā starptautisks kontaktpunkts, sniedzot informāciju un atbalstu ne tikai Latvijas iedzīvotājiem, bet arī sadarbības partneriem ārvalstīs.
Lasi arī!
Pētnieki atklāj, ar cik noietu soļu dienā varētu pietikt, lai uzlabotu veselību
Kā stress, trauksme un psiholoģiska spriedze ietekmē artēriju veselību

Foto: Pexels
