Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Gastronomiskais fiasko – Armandam Simsonam paša izvēlētā japāņu delikatese sagādā vilšanos

"Tas ir kā piezīsties pupam!" Četrotne nododas baudām Japānas stilā

"Četri uz koferiem" komanda - TV personība Armands Simsons, improvizācijas teātra “Divas” aktrise Anete Bendika, multimākslinieks Kašers (īstajā vārdā Kaspars Blūms-Blūmanis) un psihoterapeite Diāna Zande dodas apskatīt Tokijas slaveno zivju tirgu – un jau pirmajās minūtēs piedzīvo pārsteigumu - tirgū it nemaz nav jūtams specifiskais zivju un jūras velšu aromāts, kāds ir ieraksts, piemēram, "Centrāltirgus zivju pāveljonā".

Vēl pirms 15 gadiem šrit tik tiešām varēja redzēt rīta agrumā svaigi nozvejotas un sagrieztas zivis, taču tagad tirgus vairak ir tūrisma objekts, kur atrodas dažādas ēstuves un restorāni, taču pašas zivis ir pārvietotas uz citu tirgu. Četrotne pēta, ko piedāvā tirgū esošās ēstuves.

Staigājot gar stendiem, Armands pieiet pie pārdevējas un smejoties paziņo, ka viņiem "nav ne jausmas, kas te izlikts, bet viņi ņems četras". Pārdevēja paskaidro, ka tā esot japāņu delikatese – lipīgās rīsu bumbas dango.

"Lipīgie rīsi? Lieliski, mēs tos nodegustēsim," atbild Armands.

Lai gan četrotne viesnīcā jau pabrokastojusi, Armands redzami iecerējis gastronomisku piedzīvojumu. Aizkadrā viņš smejoties atklāj:


Man mājās ir "špikeru mašīna" – mana meita Patrīcija Paula. Viņa teica, lai obligāti pagaršojam. Tas ir kaut kāds wow, wow, wow!

Pirmā dango pagaršo Anete un atzīst, ka ir gardi. Kašers un Diāna pievienojas – arī viņiem garšo. Zande smejas:

Piedodiet, tas ir tā kā pupam piezīsties!

Armands pagaršo pēdējais, un secina, ka viņam "lipīgas rīsu bumbas" galīgi neiet pie sirds: "Okei, pagaršojām, paldies, viss." Tālāk Simsons izvēlas nākamo pārsteigumu – mīdijas ķiploku sviestā. Kamēr tās gatavo, Kašers pamana, ka tirgū nav jūtama ierastā zivju smarža. Simsons piekrīt un pasmejas, ka Rīgas Centrāltirgus pārdevējas noteikti pabrīnītos par tik "sterilu" vidi.

Izrādās, tam, ka zivju tirgū nesmaržo pēc zivīm ir pa visam vienkāršs izskaidrojums - viss ko redz apmeklētāji stendos, nemaz nav īstas jūras veltes.

Ēdienu paraugi ir plastmasas mulāžas, kas izskatās kā īstas, taču patiesībā nav.

Kad veic īsto pasūtījumi, produkti tiek izņemti no ledusskapja un gatavoti.

Otra daļa izstādītā "ēdiena vēl ir dzīva" - piemēram krabji akvārijos, tācu arī tie ir bez specifiska aromāta. "Patiesībā patīk zivju tirgus smārds - man visādi smārdi patīk, kamēr nesmird," atklāj Diāna. Kad mīdijas ir gatavas, četrotnei laipni triek ierādīts galdiņš restorānā, kur viņus cienā ar tradicionālo japāņu šņabi - sakē. Pirmā sakē nogaršo Zande un secina, ka tas ir ļoti garšīgs un maigs. "Es teiktu, ka rīts ir sācies ļoti labi," saka Diāna un četrotne bauda mīdijas.

Lasi arī!

Netrūks ne asaru, ne sakāpinātu emociju. Kanāls 360 svin 10 gadus ar grandiozu "Četri uz koferiem" braucienu uz Japānu

Foto: Ekrānuzņēmums no raidījuma "Četri uz koferiem"

Foto: Ekrānuzņēmums no raidījuma "Četri uz koferiem"

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas