Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kvalitatīvi zīmoli apģērba izvēlē

Jebkurš modes mākslinieks, stilists un apģērbu dizaineris piekritīs – labāk iegādāties vienu vērtīgu un kvalitatīvu lietu savai garderobei, nevis desmit trendus no fast-fashion piedāvājuma, kas pakāpeniski zaudē aktualitāti pēc nopirkšanas brīža. Ir izpētīts, ka masu produkcijas veikalu ķēdes vairs nerada apģērbu četrām sezonām gadā. Tagad reklāma manipulē ar pircēju apziņu, liekot noticēt, ka pastāv veselas 52 sezonas – katru nedēļu gadā ir nepieciešams iegādāties kaut ko jaunu, lai atbilstu tendencēm.

Lai cik izdevīgs arī veikalā liktos jaunā pieveduma piedāvājums, gada griezumā, sarēķinot izmaksas, var atklāties, ka iztērēts tiek krietni vairāk, bet neviens no pirkumiem nekalpo ilgāk par dažiem mēnešiem. Lielie modes nami savukārt ne tikai rada jaunas tendences, bet arī samēro piedāvāto preču kvalitāti, lai tā būtu atbilstoša cenai. Turklāt daudzi dizaini ir kļuvuši par ikonām un tiek saglabāti nemainīgi jau gadu desmitiem. Tāpēc, ja ir vēlme iepirkties gudri, un veidot savu stilu individuālu un atšķirīgu no pūļa ir vērts iepazīties ar luksus klases modi.

Neliels ieskats 7 savstarpēji atšķirīgos un unikālos zīmolos:

1. Kopš Alessandro Michele ir pārņēmis Gucci vadības grožus, kļūstot par radošo direktoru, tas ir zīmols, kas nosaka tendences un piesaista plašu sabiedrības uzmanību. Spēcīgas krāsas, aktuālas apdrukas un drosmīgi piegriezumi – tas raksturo kolekcijas jau vairāku gadu garumā, kuras gūst plašu atsaucību starp modes mīļotājiem.

2. Franču modes dizainera Christian Louboutin radītās augstpapēžu laiviņas ar juteklisko stiletto papēdi, kura augstums nevienam So Kate modelim nav mazāks par 12cm, un zīmolam raksturīgo sarkano zoli ir ikona apavu modē. Jebkura Louboutin apavu pāra mērķis ir likt sievietei justies skaistai un seksīgai, un ļaut viņas kājām izskatīties tik garām, cik vien iespējams. Lieliski piestāv gan kleitām un svārkiem, gan pie džinsiem. Komforta mīļotājām pieejami arī modeļi bez papēža.

3. Christian Dior savu apģērbu modeļos vienmēr ir vēlējies akcentēt sievišķību – izteikti vidukļi, atkailināti pleci, kupla svārku daļa. Viņa radītie tērpi ir palīdzējuši izcelt daudzu aktrišu skaistumu gan filmās, gan uz sarkanā paklāja. Dior radītais parasti asociējies ar romantiskām dāmām, kas meklē klasiskas formas un stabilas vērtības. Pēdējā laikā gan Dior ir notikušas revolucionāras pārmaiņas. Modes mājai pievienojusies pirmā sieviete-dizainere Maria Grazia Chiuri. Viņas ienesusi zīmolā feministiskas vēsmas un akcentē, ka apģērbam jābūt ērtam.

4. Itāļu dueta Domenico Dolce un Stefano Gabbana izlolotā modes zīmola Dolce&Gabbana filozofija un reklāmas kampaņas vienmēr ir bijušas provokatīvas, piedāvājot apģērbu, apavus, aksesuārus un parfimēriju drosmīgiem un par sevi pārliecinātiem indivīdiem – gan sievietēm, gan vīriešiem. Skandāli, kas apvij modes namu gan nemazina tā radītā vērtību un pieprasījumu pēc tā.

5. Stella McCartney ir angļu modes dizainere, slavenā The Beatles dalībnieka Paul McCartney meita, kuras talants izpaužas apģērba kolekcijās. Viņas tērpu un apavu kolekcijās patiešām jūtams britiskums un atsauces uz Anglijai raksturīgo. Veiksmīga izrādījusies arī sadarbība ar zīmolu adidas, kurš piedāvā iespēju izskatīties sievišķīgi arī sportojot, izvēloties preces no līnijas adidas by Stella McCartney. Turklāt Stella pati ir vegāne, tāpēc savās kolekcijās neizmanto īstu ādu – tikai mākslīgo eko ādu. Viņas zīmols ir ļoti iecienīts to patērētāju vidū, kas izvēlas vegānu dzīvesveidu un kam rūp cilvēka ietekme uz planētas ekoloģiju.

6. Fendi savā jaunākajā 2018. gada Pavasara/vasaras kolekcijā piedāvā tropisku krāsu satikšanos ar futūrismu Itālijas stilā. To raksturo vieglums, atklātība un kustība, kas tiek pretnostatīts ģeometriskiem rakstiem. Sieviete, kas izvēlas Fendi ir spēcīga, tomēr saglabā savu sievišķību.

7. Amerikāņu dizaineris Tom Ford ne tikai vada veiksmīgu modes namu, bet arī izmēģinājis spēkus kā režisors filmām Single man (2009) un Nocturnal Animals (2016), kuras ir gan kritiķu augsti novērtētas – abas bijušas nominētas Oskaram, gan, protams, stilistiski un vizuāli perfekti nostrādātas. Zīmola veiksmes pamatā ir vēlme modes pasaulē atgriezt smalku seksualitāti, to panākot ar perfekta piegriezuma melniem uzvalkiem un baltiem krekliem, kurus unikālus padara dziļi, jutekliski izgriezumi.

Lielie modes zīmoli vēl joprojām pieturas pie četriem gadalaikiem. Jaunās kolekcijas tiek veidotas Rudenim/ziemai un Pavasarim/vasarai un prezentētas divreiz gadā īpašās modes nedēļās. Tāpēc vērts sekot līdzi aktualitātēm lielajos modes namos un pārzināt skaļākos vārdus šajā biznesā, jo modes pasaule ir plaša un interesanta.

Luksus klases multizīmolu veikals “Plaza” ir oficiālais pārstāvis un mazumtirgotājs tādiem modes zīmoliem kā Christian Dior, Dolce&Gabbana, Tom Ford, Celine, Saint Laurent, Gucci, Balenciaga, Alexander McQueen, Stella McCartney, Valentino, Gianvito Rossi, Sergio Rossi, Loro Piana, Ermanno Scervino, Etro, Brunello Cucinelli, Christian Louboutin, Fendi, Brioni, Kiton, Zilli, Billionaire. Piedāvājumā ir arī luksus mājas preču kolekcijas no Lalique, Daum, Bernardaut, Puiforcat, Elie Bleu, Saint Louis.


Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Saturs turpināsies pēc reklāmas