Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Pērn iedzīvotāji internetā aktīvāk iegādājušies bērnu konstruktoru komplektus

Foto: Zane Bitere/LETA

Foto: Zane Bitere/LETA

Pērn iedzīvotāji internetā aktīvāk iegādājušies bērnu konstruktoru komplektus, kā arī sieviešu un vīriešu smaržas, liecina internetveikala "220.lv" apkopotā informācija.

"220.lv Marketplace" Pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols norāda, ka pērn aktīvākais tirdzniecības laiks bija novembris un decembris, kad lielākā daļa pircēju iegādājās dāvanas Ziemassvētkiem.

Pērn popularitāti guvuši zīmola "Lego" konstruktoru komplekti. Pieprasītākie modeļi ir bijuši "Orhideja", "Savvaļas ziedu pušķis" un "Ziedu pušķis". Pircēji par konstruktoru iegādi vidēji tērējuši 43 eiro vienā iepirkšanās reizē.

Smaržu kategorijā sievietēm nemainīgi populārākās izvēles ir "Lanvin Eclat D'Arpege", "Dolce & Gabbana 3 L'Imperatrice" un "Calvin Klein CK IN2U Her", savukārt vīriešu smaržu kategorijā - "Hugo Boss Boss Bottled", "Versace Man Eau Fraiche" un "Karl Lagerfeld For Him". Vidēji vienā pirkuma reizē iegādājoties smarža pircēji tērējuši gandrīz 40 eiro.

Latvijas iedzīvotāji ir aktīvi iegādājušies arī dažādus tehnoloģiju aksesuārus darbam un atpūtai, atzīmē Ozols, papildinot, ka otro gadu pēc kārtas starp pārdotākajām austiņām ir "JBL Tune 510BT", "Xiaomi Redmi Buds 4 Active" un "JBL Tune 230NC".

Starp populārākajiem virtuves piederumiem ierindojas daudzfunkcionāls dārzeņu griezējs, virtuves smalcinātājs, dubultais trauku žāvētājs un metāla pudeļu attaisāmais. Vidēji pircēji šīm precēm tērējuši aptuveni 15 eiro.

Pagājušajā gadā populārāko preču vidū ir arī telefonu maciņi, dārza un virtuves darbarīki, kā arī rotaļlietas un bērnu higiēnas preces.

"220.lv" pārdošanas dati liecina, ka turpina pieaugt iedzīvotāju uzticība interneta veikaliem, tajos iegādājoties arī liela izmēra un dārgākas preces.

Jau vēstīts, ka internetveikala "220.lv" pārvaldītājs SIA "Pigu Latvia" finanšu gadā, kas ilga no 2022.gada 1.aprīļa līdz 2023.gada 31.martam, strādāja ar 35,07 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,9% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānija cieta 573 371 eiro zaudējumus pretstatā peļņai gadu iepriekš.

"Pigu Latvia" reģistrēta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 3 735 984 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Lietuvas UAB "Pigu".

"PHH Group" tika izveidota, kad "Pigu Group", kurā iekļaujas arī "220.lv", apvienojās ar Somijas "Hobby Hall". "PHH Group" pārvalda e-veikalus un tirdzniecības platformas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Uzņēmuma grupā ir "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee", "Hansapost.ee" un "Hobbyhall.fi".

Foto: Zane Bitere/LETA

Foto: Zane Bitere/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas