You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kanāls 360TV sper soli ziņvērtīga satura radīšanā

Televīzijas kanāls 360TV izvirzījis ambīciju radīt ziņvērtīgu saturu, un 18. maijā pie skatītājiem nonāks pirmais informatīvi izklaidējošais raidījums “360TV ZIŅneši”. Jaudīgās komandas kodolu veido pieredzējuši profesionāļi, kas savas radošās spējas un žurnālistiskās kvalitātes kā reportieri, iepriekš apliecināja TV3 un LNT ziņu dienestos.

“360TV ZIŅneši” skatīsies aiz ziņu virsrakstiem, tuvplānā izzinās emocijas izraisošu sociālekonomisko realitāti no lauku viensētas līdz galvaspilsētai, godā cels maz pamanītos vai nenovērtētos cilvēkus sabiedrības zobrata funkcionēšanai. Kopējo mehānismu darbinās producents un redaktors Uldis Āboliņš, kurš par labu 360TV jaunajam projektam pameta darbu TV3. Informatīvi izklaidējošs saturs ir jauns formāts kanāla 360TV attīstībā, tāpēc viennozīmīgi ir svarīgi koncentrēt jaudīgu un kvalitatīvu žurnālistu komandu.

360TV ziņneši būs Dana Albrehta, kas sevi kā spēcīgu žurnālisti ar asu prātu un talantīgu sižetu autori iepriekš pierādījusi LNT Ziņās un “Panorāmā”; reportiere Natālija Valdniece, kuras sižeti, iepriekš strādājot TV3 “900 sekundēs”, radīja rezonansi citos medijos; kādreiz TV3 “Degpunktā” uz karstajiem notikumiem steidzošais Miks Dūcis. Mūsu lepnums ir Skaidrīte Nitiša un Alberts Dinters, kas bija iemīļotas TV3 “Bez Tabu” leģendas, un tagad atkal enerģiski ķeras pie emocionāli spēcīgu sižetu veidošanas. Autoru komandā ir arī Ieva Čakste, kuras radošumu un sirsnību skatītāji iepazina LNT “Brokastīs”; reģionālais reportieris, ar izzināšanas entuziasmu apveltītais Emīls Višķers. Atspirdzinošu svaigumu sola “džeks no interneta” jeb YouTube un Instagram iepazītais Mārtiņš Dinsbergs.

Mērķis ir radīt tik dinamiskus segmentus, ka skatītājs nepaspēj nogurt. Reportieri ir klātesoši un ļoti būtiska daļa no stāsta, nevis tikai aizkadra balss no “kosmosa”. Viņi eksperimentē, paši piedzīvo. Ja vajadzēs, būsim arī huligāniski un kacinoši, bet vienlaikus cieņpilni. Skatītājs saņems audiovizuālu piedzīvojumu, kas raisa emociju gammu – no aizkustinājuma līdz dusmām, bet tas nebūs nogurdinošais “viss ir slikti” rāmējums.

“Šis ir mēģinājums ielikt ziņveidīgu saturu tajā formātā, ko Vācijā definē kā TV Magazin jeb televīzijas žurnāls, un kas Latvijā ir līdz šim maz attīstīts izkārtojuma veids,” tā par jauno raidījumu stāsta producents Uldis Āboliņš.

Raidījuma autoru kolektīvs vēsta, ka “360TV ZIŅneši” iegūtā informācija noderēs amplitūdā no sarunu tematiem draugu lokā līdz ierosinājumiem uzlabot dzīves kvalitātes aspektus. Tematiskā izvēle skatītājos radīs izsauksmi – beidzot kāds arī par šo runā, beidzot kāds arī šo aktualizē.

Uldis Āboliņš: “Ar plašas emociju gammas raisošu sociālekonomiskās realitātes atainošanu, eksperimentu veikšanu, absurdu izgaismošanu, notikumu rāmēšanu arī caur ironiju un satīru mērķis ir pieradināt skatītāju, ka “360TV ZIŅneši” ir vajadzīgs pielikums ikdienas informatīvā satura patērēšanas paradumos pēc principa ‘slēpēm vajadzīgas arī nūjas’, ‘pankūkas vislabāk garšo ar ievārījumu’.”

Daļa sižetu tematiskajā vai intervējamo personu izvēlē caurvīsies tādas vērtības kā rūpes, gādīgums, drošības sajūtas radīšana. Pat sižeti ar negatīvas problēmas atspoguļojumu skatītājus neatstās vienus pašus ar gruzdošu iekšējo sajūtu, sakāpinātu neapmierinātību. Mērķis ir sniegt gandarījumu, ka mūsu saturā ir rasts vai piedāvāts risinājums, prasīta reakcijas rīcība no atbildīgajiem vai arī atbildīgajiem ir nepārprotami paradīta nepieciešamība pēc rīcības.

360TV ZIŅneši” būs vieta un laiks, kur ikviens skatītājs un Latvijas iedzīvotājs spēs caur stāstiem ieraudzīt sevi vai savus tuvākos vai izjust empātiju pret sižetu varoņiem. Kanāla 360TV raidījums jau no 18. maija katru ceturtdienu 21.00!

Jauno raidījumu attīsta producentu kompānija SIA “Brīvdienas”.

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas