Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Latvijas Pasts" prezentē 223 000 eiro vērto jauno identitāti

"Latvijas pasts" jaunas vizuālās identitātes izstrādē, kā arī jauna pašapkalpošanās portāla un mājaslapas izveidē investējis kopumā aptuveni 223 000 eiro.

Tostarp jaunās vizuālās identitātes izveidē investēti aptuveni 93 000 eiro, bet jauna pašapkalpošanās portāla un mājaslapas izveidē - aptuveni 130 000 eiro.

Jaunā zīmola ieviešana norisināsies pakāpeniski un tiks īstenota aptuveni divu gadu laikā, bet uzņēmuma darbinieki pie jaunām formām tiks gada laikā.

Jaunā zīmola ieviešanas kopējās izmaksas šobrīd nevar aplēst.

Uzņēmumā skaidroja, ka jaunajā vizuālajā veidolā dzelteno krāsu aizstājusi rozā un zemes akcenta toņu palete, bet nemainīga palikusi zilā pamatkrāsa. "Latvijas pasts" turpmāk būs atpazīstams ar logo, kura nosaukumā ir saglabāts vārds "Pasts", ņemot vērā uzņēmuma pamatvērtības un vēsturisko kontekstu, kā arī par uzņēmuma zīmola centrālo elementu izvēlēts labo ziņu vēstnesis - putniņš.

Uzņēmumā aģentūru LETA informēja, ka, izvēloties jaunā zīmola izstrādātāju, tika organizēts iepirkums un izraudzīts saimnieciski izdevīgākais "B40 Magic" piedāvājums.

Foto: Latvijas Pasts.

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas