Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Dārzeņi, kas palīdz nomest svaru

Dārzeņi (Image by RitaE from Pixabay)

Dārzeņi (Image by RitaE from Pixabay)

Skaists un vesels ķermenis – tādu vēlas ikkatrs, bet jāatzīst, ka ne viss nāk pats no sevis. Daudziem pie šī mērķa ir cītīgi jāstrādā un svarīgi ceļā uz savu sapņu ķermeni ir iekļaut ne tikai gana daudz vingrinājumu, bet arī rūpēties par pareizu, sabalansētu uzturu. Savā ēdienkartē ir jāiekļauj gana daudz augu valsts produktu – dārzeņu - un daudzi ir tik veselīgi un iedarbīgi, ka palīdzēs tev iegūt vēlamās aprise ātrāk. Kuri dārzeņi palīdz nomest svaru? Lūk, atbilde!

  1. Gurķi: Ja tiešām vēlies nomest svaru, sāc ēst gurķus. 100g gurķu satur 15 kalorijas un to sastāvā 90% ir ūdens, tāpēc tas ir numur 1 produkts visiem, kuri cīnās par liekajiem kilogramiem. Bez tam tā sastāvā ir ļoti daudz organismam nepieciešamo vitamīnu un minerālvielu;
  2. Cukīni: Līdzīgi kā gurķi, arī cukīni ir svara vērotāju dārzeņu topa augšpusē. 100g cukini ir vien 16 kalorijas, bez tam tos var pagatavot dažādās variācijās, tāpēc ir viegli iekļaujami maltītēs;
  3. Tomāti: Tomāti ir bagāti ar C, A un K vitamīniem. 100g šo dārzeņu satur vien 18 kalorijas;
  4. Sparģeļi: Latvijas platuma grādos sparģeļi nav tik izplatīti, bet valstīs, kur šis produkts ir bieža maltītes sastāvdaļa, cilvēki zina, ka tie ir vitamīniem un šķiedrvielām bagāti. 100g sparģeļu ir 20 kalorijas, turklāt tie ātri rada sāta sajūtu;
  5. Pipari: Piparu un saldo piparu jeb paprikas sastāvā ir kapsaicīns – viela, kas ir dabisks vielmaiņas pastiprinātājs, tāpēc pipari un paprika ir jāēd ikvienam, kurš vēlas samazināt svaru. 100g piparu satur 20 kalorijas;
  6. Spināti: 100g spinātu ir 23 kalorijas. Šīs zaļās lapas ir lieliskas, jo ne tikai palīdz nomest svaru, bet arī tajās esošas uzturvielas samazina kardiovaskulāro slimību, vēža un kataraktas veidošanās slimību risku;
  7. Baklažāns: Baklažānā ir vitamīni, minerāli, šķiedrvielas un antioksidanti. Apēdot 100g baklažāna tu uzņemsi vien 24 kalorijas;
  8. Kāposts: Kāpostā ir barības vielas, vitamīni un šķiedrvielas. Tajā nav tauku un holesterīna, tāpēc ir ļoti ieteicams to lietot uzturā. 100g kāpostu ir 25 kalorijas. Daudziem gan šis dārzenis neiet pie sirds, bet, atrodot īsto pagatavošanas recepti, kāposts ātri palīdzēs nomest svaru;
  9. Burkāni: Veselīgās uzkodas – burkāni – 100g satur vien 29 kalorijas, turklāt to sastāvā ir dabīgais cukurs, kas cilvēka organismam ir nepieciešams;
  10. Diedzētas pupiņas: 100g diedzētajās pupiņās ir 30 kalorijas. Tas ir proteīna avots, kas bagāts barības vielām un vitamīniem. Tās ir ļoti viegli izdiedzēt pašam uz palodzes, tāpēc iegādājies sēklas un iesēj, lai jau pēc nedēļas vari mieloties paša audzētiem vitamīniem.

Lasi arī šos rakstus:

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...